Учні 1 класу оцінюються
вербально.
Якість знань за
2018-2019 н.р. становить 60 % ( 18 учнів), що на 3,7%
більше , ніж за 2017 - 2018 н. р. – 56,3 %
( 18 учнів).
Високий рівень навчальних досягнень мають 13,3 % (
4 учні).
Достатній рівень знань мають 46,7 %
учнів ( 14 учнів).
Середній рівень навчальних досягнень мають 40 % учнів ( 12 учнів), що на
3,8 % менше , ніж минулого року –
43,8 % (14 учнів).
Початковий рівень становить - 6,7
% ( 2 учні), що на 6,7 % ( 0
учень ) більше, ніж минулого року .
Клас
|
Кількість
учнів
|
П
|
%
|
С
|
%
|
Д
|
%
|
В
|
%
|
Якість
В+Д
|
%
|
2
|
5
|
1
|
20
|
1
|
20
|
3
|
60
|
|
-
|
3
|
60
|
4
|
5
|
-
|
-
|
2
|
40
|
2
|
40
|
1
|
20
|
3
|
60
|
6
|
8
|
1
|
12,5
|
1
|
12,5
|
6
|
75
|
-
|
-
|
6
|
75
|
7
|
7
|
-
|
-
|
4
|
25
|
1
|
14,4
|
2
|
28,6
|
3
|
43
|
9
|
5
|
-
|
-
|
2
|
40
|
2
|
40
|
1
|
20
|
3
|
60
|
2 - 9
|
30
|
2
|
6,7
|
10
|
33,3
|
14
|
46,7
|
4
|
13,3
|
18
|
60
|
В початковій школі 1-4-х класах навчається 16 учнів на 2 учня більше
ніж у 2017 – 2018 н.р.
Якість навчальних
досягнень за підсумками 2018- 2019 н.р. становить
– 60% ( 6 учнів), що на 15,6 % (4 учнів)
більше ніж у 2017-2018 н.р.
Високий рівень навчальних
досягнень мають 10 % ( 1 учень), що на 1,1% (1 учень) менше ніж у
2017-2018 н.р.
Достатній рівень
мають 50 % учнів (
5 учнів), що на 16,7 % учнів (5 учнів) більше ніж минулого року – 33,3%.
(5 учнів)
Середній рівень навчальних
досягнень мають 30 % учнів ( 3 учні), що на 15,5% менше ніж минулого року – 55,5 %
учнів (5 учнів).
Початковий рівень мають
10% (1 учень), що на 10 % більше
ніж минулого року – 0% (0 учнів)
В основній школі 6,7,9 класах навчається 20 учнів , що на 3 учня менше, ніж у 2017 - 2018 н.р.
Якість навчальних
досягнень становить 60 % ( 12 учнів),
менше на 18,2 % порівняно з минулим навчальним роком – 78,2 % (
18 учнів).
На високому рівні
за підсумками 2018 – 2019 н.р. навчається 15% (3
учня), що на 2 % більше, ніж минулого року – 13 % ( 3
учня).
На достатньому
рівні навчаються 45 % учнів ( 9
учнів), що на 2,8 % менше порівняно з минулим роком – 47,8 % (
9 учнів).
Середній рівень
навчальних досягнень мають 35 %
учнів ( 7 учнів), що на 4,1 %
менше, ніж минулого року – 39,1 % ( 9 учнів).
На початковому рівні навчаються 5 % (1
учень), що на 5 % більше ніж минулого
року – 0% (0 учнів).
Проаналізувавши
стан успішності учнів окремо по класах, адміністрація дійшла висновку, що в
кожному класі є резерв учнів, які б могли досягти свого основного рівня.
Так, на високому
рівні можуть навчатися деякі учні, які мають рівень досягнень 9 та 8 балів
тільки з одного або двох предметів.
№ з/п
|
Учні
|
Клас
|
Предмет
|
Вчитель
|
Бал
|
1
|
Здреник Назар
|
2
|
Математика
Англійська мова
|
Іванова Д.В.
Саєнко Л.Т.
|
9
9
|
Акцентуючи деякі
моменти в навчальній діяльності учнів, необхідно зазначити позитивні моменти
та недоліки, виявлені моніторинговими
спостереженнями:
·
Збільшення якості
навчальних досягнень в 2,4 класах на 15,6 % ніж минулого року;
·
Зменшення якості
навчальних досягнень в 6,7,9 класах на 18,2 % ніж минулого року;
Аналіз якості рівня
навчальних досягнень учнів показує, що причинами виникнення проблем щодо
динаміки успішності є низька мотиваційна основа, недостатній моніторинговий
супровід навчально-виховного процесу, відсутня система роботи зі
слабовстигаючими учнями й учнями, які пропускають заняття через хворобу,
недостатній зв’язок учителів із батьками, несвоєчасне повідомлення батьків про
рівень успішності дітей через щоденники.
Фактором негативного впливу на рівень навчальних досягнень учнів
залишається недостатнє володіння і практичне втілення таких важливих
педагогічних компетентностей, як комунікативна, компетентність самоосвіти і
саморозвитку, продуктивної та творчої діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар