РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ


Учні 1 класу оцінюються вербально.
Якість знань за 2018-2019 н.р. становить   60 % (  18 учнів), що на         3,7%  більше , ніж  за  2017 - 2018 н. р. –  56,3  % (  18 учнів).
Високий рівень навчальних досягнень мають  13,3 % (  4  учні).
Достатній рівень знань мають  46,7  % учнів (   14 учнів).
Середній рівень навчальних досягнень мають   40 % учнів ( 12 учнів),  що на     3,8 % менше , ніж минулого року –  43,8  % (14   учнів).
Початковий рівень становить  -  6,7 %  ( 2 учні), що на 6,7 %  (  0 учень ) більше, ніж минулого року .

Клас
Кількість
учнів
П
%
С
%
Д
%
В
%
Якість
В+Д
%
2
5
1
20
1
20
3
60

-
3
60
4
5
-
-
2
40
2
40
1
20
3
60
6
8
1
12,5
1
12,5
6
75
-
-
6
75
7
7
-
-
4
25
1 
14,4
2
28,6
3
43
9
5
-
-
2
40
2
40
1
20
3
60
2 - 9
30
2
6,7
10
33,3
14
46,7
4
13,3
18
60

В початковій школі 1-4-х класах навчається  16 учнів на 2 учня більше ніж у 2017 – 2018 н.р. 
Якість навчальних досягнень за підсумками  2018- 2019 н.р. становить – 60% (  6 учнів), що на 15,6 % (4 учнів) більше ніж у 2017-2018 н.р.
Високий рівень навчальних досягнень мають   10 %  (  1  учень), що на 1,1% (1 учень) менше ніж у 2017-2018 н.р.
Достатній рівень мають   50  % учнів (  5 учнів), що на 16,7 % учнів (5 учнів) більше ніж минулого року – 33,3%. (5 учнів)
Середній рівень навчальних досягнень мають  30 % учнів (  3 учні), що на  15,5% менше ніж минулого року –  55,5  % учнів (5  учнів).
Початковий рівень мають    10% (1 учень),   що на 10 % більше ніж минулого року – 0% (0 учнів)

В основній школі 6,7,9 класах навчається  20   учнів , що на  3 учня менше, ніж у 2017 - 2018 н.р. 
Якість навчальних досягнень становить  60 % ( 12 учнів), менше на  18,2 %  порівняно з минулим навчальним роком –   78,2 % (  18 учнів). 
На високому рівні за підсумками  2018 – 2019  н.р. навчається  15% (3  учня), що на   2  % більше, ніж минулого року – 13 % ( 3 учня). 
На достатньому рівні навчаються    45 % учнів ( 9 учнів), що на  2,8  % менше порівняно з минулим роком –   47,8 % (  9 учнів).
Середній рівень навчальних досягнень мають   35 % учнів  ( 7 учнів),  що на 4,1 %  менше,  ніж минулого року –  39,1 % ( 9 учнів).
На початковому рівні навчаються  5 %  (1 учень),  що на 5 % більше ніж минулого року – 0% (0 учнів).

Проаналізувавши стан успішності учнів окремо по класах, адміністрація дійшла висновку, що в кожному класі є резерв учнів, які б могли досягти свого основного рівня.
Так, на високому рівні можуть навчатися деякі учні, які мають рівень досягнень 9 та 8 балів тільки з одного або двох предметів.

№ з/п
Учні
Клас
Предмет
Вчитель
Бал
1
Здреник Назар
2
Математика
Англійська мова
Іванова Д.В.
Саєнко Л.Т.
9
9

Акцентуючи деякі моменти в навчальній діяльності учнів, необхідно зазначити позитивні моменти та  недоліки, виявлені моніторинговими спостереженнями:
·        Збільшення якості навчальних досягнень в 2,4 класах на  15,6  % ніж минулого року;
·        Зменшення якості навчальних досягнень в 6,7,9 класах на 18,2 % ніж минулого року;
Аналіз якості рівня навчальних досягнень учнів показує, що причинами виникнення проблем щодо динаміки успішності є низька мотиваційна основа, недостатній моніторинговий супровід навчально-виховного процесу, від­сутня система роботи зі слабовстигаючими уч­нями й учнями, які пропускають заняття через хворобу, недостатній зв’язок учителів із бать­ками, несвоєчасне повідомлення батьків про рі­вень успішності дітей через щоденники.  Фактором негативного впливу на рівень навчальних досягнень учнів залишається недостатнє володіння і практичне втілення таких важливих педагогічних компетентностей, як комунікативна, компетентність самоосвіти і саморозвитку, продуктивної та творчої діяльності.

Немає коментарів:

Дописати коментар